søndag den 26. juni 2011

Give away



Nu har jeg snart Blogget i et år, og fulgt en masse skønne krea-blogs rundt omkring hér i blogland... Jeg har fået meget inspiration ved at kigge rundt omkring, og som tak for det, vil jeg skyde et par give aways afsted... 2 stk kjoler- en lyserød str 2-3 år, og en orange str. 4-5 år....Altså 2 vindere

De regler der gælder er:

1 kommentar= 1 lod
1 kommentar+ fast læser= 2 lod
1 kommentar+ fast læser + link =3 lod

Håber der mange dér har lyst til at være med:0)

Udtrækkes d. 1 juli kl.21

3 kommentarer:

  1. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder...

    SvarSlet
  2. Jeg er fast læser ( så vidt jeg ved ) men linke gør jeg en anden dag :) - så 2 lodder :)

    SvarSlet
  3. Jeg vil rigtig gerne deltage med 2 lodder og håber på den lyserøde...den er super fin :-)

    SvarSlet